چهار طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی مراغه همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و در آیین نمادین با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ در این آیین به صورت همزمان چهار طرح عمرانی در روستاهای قیه بلاغی، چوان باغ و شلیلوند که با یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال که توسط دهیاری ها و مشارکت مردمی این روستاها ساخته شده بود، افتتاخح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح ساماندهی و دیوار کشی قبرستان روستای قیه بلاغی با ۲۵۰ میلیون ریال که ۲۰۰ میلیون ریال آن توسط دهیاری و ۵۰ میلیون ریال آن توسط مشارکت مردمی تامین شده بود، به بهره برداری رسید.

احداث پارکینگ و محوطه سازی دهیاری روستای چوان باغ با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری و مشارکت های مردمی نیز از جمله طرح های افتتاح شده در این آیین است.

در این آیین، طرح جدول گذاری به طول ۷۰۰ متر با ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری در روستای شلیلوند به بهره بردرای رسید.

همچنین طرح دیوار کشی معابر عمومی به طول ۳۰۰ متر با ۳۲۰ میلیون ریال نیز در این روستای بخش مرکزی به صورت همزمان با سایر طرح های عمران روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.